Гарантія та повернення

ГАРАНТІЯ

Кожен товар перед відправкою ми ретельно перевіряємо і щільно пакуємо в фірмову коробку та пакет, що практично виключає можливість пошкодження браслета під час доставки. Але якщо з якоїсь причини товар доставлений в неналежному вигляді, ви завжди можете зв'язатися з нами для оформлення обміну або повернення.

ПОВЕРНЕННЯ

Повернення отриманого товару допускається протягом 14 календарних днів після його доставки (отримання в службі доставки).

Якщо раптом, Ви отримали товар зіпсованим з вини перевізника або ж він Вам не підійшов, ми готові його обміняти на інший варіант або прийняти його назад в належному вигляді зі збереженням упаковки (надішліть нам лист на імейл luybracelet@gmail.com або на Viber (097) 150 - 94 - 12 написавши номер замовлення, фотографію виробу, яке хочете повернути, опишіть проблему або причину) після чого менеджер магазину зв'яжеться з Вами для обговорення всіх деталей обміну або повернення.

Повернення грошових коштів покупцю відбувається на карту Приват Банку.


ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ

  • Обмін або повернення товару здійснюється протягом двох тижнів (14 днів).
  • Товар, що підлягає поверненню повинен бути товарного вигляду (упаковка, не мати слідів носіння, використання і т.д.)
  • Обмін чи повернення товару повинне відправлятися БЕЗ ПІСЛЯПЛАТИ (повернення робиться на рахунок покупця, це стандартна практика всіх магазинів). В іншому випадку посилка повернеться назад покупцеві.